WhatsApp'ta Sazan.avi

HAKAN.TN

Üye
    Konu Sahibi
WhatsApp'ta Sazan.avi
 
Son düzenleme:

-Emre

Üye
bana da atmış bir arkadaşım çok güldüm ya 10 yıl hahahah
 

HAKAN.TN

Üye
    Konu Sahibi
2009 da kuruldu bu şirket. 2019 a ne zaman geldik.
 

mcnpl4

Üye
renksiz ekran varken bile whatsapp kullaniyodum
 

Ccihat67

Üye
Banada geldi bu mesaj ve bende gönderdim herkeze
 

Uhops

Üye
Bana niye gelmedi
Zaten whats app tümden ücretsiz değil mi?
 

HAKAN.TN

Üye
    Konu Sahibi
Bana niye gelmedi
Zaten whats app tümden ücretsiz değil mi?
Söyle numaranı atarım ben sana Ve hayır tamamen ücretsiz değil, gerçi sağolsunlar ben 2 yıldır ücretsiz kullanıyorum. Son 1 ay kaldığında bir yıl daha hediye ettiler bana..
 

Uhops

Üye
Söyle numaranı atarım ben sana Ve hayır tamamen ücretsiz değil, gerçi sağolsunlar ben 2 yıldır ücretsiz kullanıyorum. Son 1 ay kaldığında bir yıl daha hediye ettiler bana..
Tamam yolla 444 0 444
 
İlginç ben de 2009 kurulduğunu biliyorum şirketin
 

Enes

Üye
10 yıl önce 3310 dan mı giriyodu millet WhatsApp'a ?
 

Türe

Üye
Bana ömür boyu beleş
 
5110 a görüntülü arama gelmiş
görüntüyü anten den alacakmış
 
Gördüm bu mesajı, herkes 5 yıllık whatsapp'a o kadar susamışki, rehberde kayıtlı olmayan numaralardan bile mesaj geldi