WhatsApp v2.08(19) S60v3

    Konu Sahibi
WhatsApp v2.08(19) S60v3
WhatsApp Messenger Symbian, S40, Windows Phone, iPhone, Blackberry ve Android telefonlarıiçin sunulan bir akıllı telefon mesajlaşma uygulamasıdır. WhatsApp, arkadaşlarınız ve aileniz ile mesajlaşabilmeniz için 3G veya WiFi (kullanılabildiğinde) bağlantılarınızı kullanır. Ücretsizmesaj alıp göndermek için SMS'ten WhatsApp'a geçiş yapın. İlk yıl kullanım ücretsiz!


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: emiromer ve qaqaq7

Cuska

Üye
yeni smileyler ile daha güzel olmuş
 
hafıza kartına yükleniyorsa çok iyi olur

- - - Eklendi - - -

tele yükleniyor ve eski versiyon ölü yani yinede paylaşım için tşk birader
 

Bymevzu

Üye
Su whatsapp haltini s60v3 bölùmúne koymusunuz ama tele uyumlu degil diyor ne lanet bisey yùklenmiyor nimbuzz ws yúkleniyor bi bu sorun cagresi yokmu bu whatsapp haltinin...
 
2,08,22 versiyonu çıktı arkadaşım
 

cem0m

Üye
Tesekkur
 

AlpReis

Üye
Artık symbian kullanan varmı ki yahu