Whatsapp sorunu

Tnhn21

Üye
    Konu Sahibi
Whatsapp sorunu
Arkadaşlar telefonum nokia x3-02 whatsapp indiriyorum ovi den ama şöyle bi uyarı veriyor sertifika telefonda veya simde değil diye bi yazı var diyo ne yapmalıyım yardım edin lütfen...
 
Bende de x3-02 var. Ben yükledim ama onay kodunu alamıyorum. Numaramı yazıyorum bağlanılıyor diyo baya bi bekliyorum daha sonra bağlantı hatası veriyo. Her defasında aynısı oluyo. Çözümünü bilen biri varsa yardımcı olsun lütfen

- - - Eklendi - - -

Bende de x3-02 var. Ben yükledim ama onay kodunu alamıyorum. Numaramı yazıyorum bağlanılıyor diyo baya bi bekliyorum daha sonra bağlantı hatası veriyo. Her defasında aynısı oluyo. Çözümünü bilen biri varsa yardımcı olsun lütfen
 

Uhops

Üye
Oviden değilde resmi sitesinden indirin
 

Uhops

Üye
Forumda sorunun çözümü var yapılandırma ayarlarından wap yerine interneti seçin.
 
Hepsini dendedim. Tekrar deneyim. Durumu yazacam

- - - Eklendi - - -
 

Uhops

Üye
yapılandırma ayarlarının değiştir olması lazım.
 
yapılandırma ayarlarından varsayılanı avea tercih edileni avea internet gprs yaptım oldu