Web den flash oyun oyna c6 da dnendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Web den flash oyun oyna c6 da dnendi
Ben penaltı oyununu oynadım eglenceli kasma yapmıyo. . . .

--------------- Ekleme ---------------

Bide Sorum olcak resımlerı nasıl dogrudan göstereblrm. ?

--------------- Ekleme ---------------

<script src='http://img340.imageshack.us/shareable/?i=scr000086m.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>

--------------- Ekleme ---------------

<script src='http://img135.imageshack.us/shareable/?i=scr000087.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>

--------------- Ekleme ---------------

<script src='http://img209.imageshack.us/shareable/?i=scr000088.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript>

--------------- Ekleme ---------------

 
Tepkiler: angin60

angin60

Üye
Eet flash player sağolsun
 
Ben de ktunnelin reklam olarak çıkan(5 iphone vur iphone 4 kazan,bilek güreşi,5 şut sonra amerika seyahati gibi) reklamlarını çok rahat oynayabiliyorum bi kral oyundan oyna bakalım
 
    Konu Sahibi
Saol kardş. Warmısn yokmusunda 150 bını kbul ettm. Kutmda 300bin cktı
 
arada ole flash oyunların bazılarının açması iyi oluyor
 
c6 da böyle bi özellikmi var yoksa bi ayar mı söz konusu
 
    Konu Sahibi
kardeş ayar flan yok. Steye grip pc gbi oynuyablyosun
 

emodog35

Üye
c6-01'de kraloyundan oyun oynayabiliyormuyuz ??
 
    Konu Sahibi
C6 da oynanıyosa. C6-01 de rahatlıkla oynanablr
 
    Konu Sahibi
konuyu kapatmak ve silmek istiyorum yardım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...