Web cam açmama bahaneleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Web cam açmama bahaneleri
camini açsana..?
* salonun camida açik içerden, ceyran yapiyo..

- web cami açsana
* yokkki..
- hadi ordan. ordan var görüyorum ben iconunu..?
* burasi çok karanlik. ben göremiyorum cam filan. düsün artik ben cami göremiyosam, sen beni nasıl görüceksin


- cami açsana
* makine soguk..
- hade leynnn...

- cami aç bakiim..?
* çiplagim.
- olsun
* iyi sen bilirsin..
- one lan
* söyledim..

- web cami açsana. bakalim..?
* he o mu. o cam deil. benim salak makine, bluetooth u cam zannediyo...



web cami acsana
* açinca çok yakiyoo be

cami açsana
- açiiiikkk
- o zaman kamerani aç
- haaa! o mu o benim tv kartı.salak pc yanlış gösterio
-tabe tabe

camini açsana
-ne camisi benim camim yok ki...bitane mahallede cami war o da belediyenin
+boswer açma hiçbiseyi sen hatta çik msnden bidaha girme

camini açsana
-açmam
+niye
-annem göstert ama elletme dedi de ondan
+e ne alaka
-bilmem bahane bulamadim da

- kameradaki sen misin
- yok babam
- haaa ben de sen sanmistim

-cami açsana
- burda bir sürü var gerekmez
- cami yaa camii
- anahtari yokki bende..
- webcam salakkk
- ha oymus..



(alıntı)
 

leiche

Emekli Yönetici
- cami aç bakiim..?
* çiplagim.
- olsun
* iyi sen bilirsin..
- one lan
* söyledim..


 
camini açsana
-ne camisi benim camim yok ki...bitane mahallede cami war o da belediyenin
+boswer açma hiçbiseyi sen hatta çik msnden bidaha girme


camini açsana
-açmam
+niye
-annem göstert ama elletme dedi de ondan
+e ne alaka
-bilmem bahane bulamadim da



güzel bahaneler...denemek lazımm..
 

waspor

Üye
- cami aç bakiim..?
* çiplagim.
- olsun
* iyi sen bilirsin..
- one lan
* söyledim..

-cami açsana
- burda bir sürü var gerekmez
- cami yaa camii
- anahtari yokki bende..
- webcam salakkk
- ha oymus..


camini açsana
-açmam
+niye
-annem göstert ama elletme dedi de ondan
+e ne alaka
-bilmem bahane bulamadim da


BUNLAR SÜPER ço0Ok süper web camini aç derlerse derim buları
 

Nazy

Üye
- cami aç bakiim..?
* çiplagim.
- olsun
* iyi sen bilirsin..
- one lan
* söyledim..

 

XMEN_43

Üye
- cami aç bakiim..?
* çiplagim. - olsun
* iyi sen bilirsin..
- one lan
* söyledim.. haha
 
cam acmak için ısrar eden bi kız bulmak gerek önce
 
Süper Komik Paylaşım Için çook Saol
 

mservank

Üye
camini açsana
-açmam
+niye
-annem göstert ama elletme dedi de ondan
+e ne alaka
-bilmem bahane bulamadim da
mükemmel özellikle bu
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
bende bi cam alcam yeniden
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
no commend
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
irem nerden
 

CoYoTe®

Üye
Kızlar Genelde Çok Bahane Buluyorlar Açmamak İçin
 

*esra_r*

Üye
çok güzelmiş aklımda bulunsun ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular