Wave by Dastgir Symbian^3 [ Signed ] Default icon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

The_Eyup

Üye
10 numara tema çok sağol
 
Tepkiler: 'Şeref'

79mm79

Üye
resimdeki tema güzelde yalnız bende ikonlar gelmedi normal anna ikonları oldu neyden kaynaklanıyor acaba ?
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
resimdeki tema güzelde yalnız bende ikonlar gelmedi normal anna ikonları oldu neyden kaynaklanıyor acaba ?

Bende onu şimdi fark ettim ve aradım symbian^3 versiyonunda bu iconları kullanmamış yapımcısı, sadece default icon seçeneği mevcut
 

79mm79

Üye


Bende onu şimdi fark ettim ve aradım symbian^3 versiyonunda bu iconları kullanmamış yapımcısı, sadece default icon seçeneği mevcut

hadi ya oysa sırf iconlar için indirmiştim temayı neyse sağlık olsun yinede paylaşım için teşekkürler
 
Tepkiler: 'Şeref'
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...