Warspear Online (S60)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

koc61

Üye
    Konu Sahibi
Warspear Online (S60)
Warspear telefonunuzda ve bilgisayarınızda oyniyabileceğiniz Multiplayer bir RPG oyunudur.Kendim tavsiye ederim.Gelmiş geçmiş en iyi oyunlardan biridir telefonlar için yapılan

Dip Not;Sertifikalıdır
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: okkankaya, yasir13, " Tehlike " ve 1 kişi daha
320*240 e63 ile oynanırmı

----------Eklendi @ 10:47:27 ---------- Yazıldı @ 10:22:54 ----------

Hangi sw desin
 

koc61

Üye
    Konu Sahibi
İsmini tam bilmiyorumda 2-3. resmin olduğu sw
 

uater

Üye
krdeş sen bu oyunu s60v3 bölümünde açmalıydın acaba bu oyunun uzantısını değiştirince N70 de çalışırmı
 
arkadaşlar bir görew war yapamadım "swamp wisp"diye birşey istiyo yardımcı olurmusunuz
 

koc61

Üye
    Konu Sahibi
Oyunu tüm S60 3rd Edition ve S60 5th Edition kurulu telefonlarda oyniyabilirsiniz
 

weapo

Üye
bu online oyunlar telefonlar için biraz çoğaldığın düşünüyorum ben almanyada bkadar cahil bi anrufen oyuncusu görmemiştim ama amrikada var çünkü ben almanyalıyım almancıları sevmiom naber ne ben nediyom beeeeee????
 

TroLL28

Üye
kontör yiyomu bu oyun
 
Arkadaslar Turkce resmi forumada lutfen katkida bulununki turk sunucusu actiralim.

forum.warspear-online.com adresinden Turkce forumu goruceksiniz.
 

sekajmer

Üye
ARKADAŞLAR WARSPEAR ONLİNE TÜRKİYE FAN SİTESİ AÇILDI..! OYUNA YENİ BAŞLAMAK İSTEYENLERE ÇOK YARARI OLACAĞINDAN EMİNİM. Turkey Fan Page =>>
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...