Oğuzhan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Atalım sonra tel açılmasınUyarıları yazarsak iyi olur,fontu atıp beyenmezsen silmek istediğinde geri dönüşü sadece hard formattır.
flipfont dediğiniz programa paylaştığınız font gömülüyormu ?
Amacım yardımcı olmaktı paylaşılmakda olan dosyalar hep sistem dosyaları olduğu için bazı sistem dosyalarının geri dönüşümü sadece hard formattır.Ama bunun çözüm yoluda var.Fontu c değilde e resource font olarak atılırsa.Bilgisayara bağlanark fontu silebilirler,xpolrerle paylaşılan fontu kesinlikle silemezler.Ayrı bi ince noktada belle barlı bi yazılım kullanıyorlarsa belle bar şekilleri bozulur,karakter desteklemediğinden.
c6-01 destekler mi Oğuzhan
Teşekkürler.
resimdeki yazıda anlatılan hikaye mütiş
resimdeki yazıda anlatılan hikaye mütiş
Hanım gece yarısı hayal kurar ve aniden bağırır: "Kalk! Çabuk! Kocam geldi!" Adam uyanır, penceden dışarı atlar, kendini yaralar daha sonra rahatlar: "Lanet olsun, ben kocasıyım"
kadınla adam uyuyo kadın rüya görüyo o sırada kocam geldi diyo adam korkuyo ve pencereyi açıp kaçıcakken duruyo ve onun kocası benim diyo
kadınla adam uyuyo kadın rüya görüyo o sırada kocam geldi diyo adam korkuyo ve pencereyi açıp kaçıcakken duruyo ve onun kocası benim diyo
Atalım sonra tel açılmasınUyarıları yazarsak iyi olur,fontu atıp beyenmezsen silmek istediğinde geri dönüşü sadece hard formattır.
hard format atmana gerek yok. Fonts klasörünun adını değiştir örneğin a yap snra klasürü sil restart at tamamdır
Teşekkürler,Deneyim faktörü dediğin yöntem oluyor
hard format atmana gerek yok. Fonts klasörünun adını değiştir örneğin a yap snra klasürü sil restart at tamamdır
Teşekkürler,Deneyim faktörü dediğin yöntem oluyorBoşa cebellenmişim zamanında Daha önce nerdeydin ya..!!!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?