Walt Disney Fontu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Walt Disney Fontu
resource/fonts a atın
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: sublieutenant ve Silinen Üye 94869

Atacan-

Üye
Atalım sonra tel açılmasın Uyarıları yazarsak iyi olur,fontu atıp beyenmezsen silmek istediğinde geri dönüşü sadece hard formattır.
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Atalım sonra tel açılmasın Uyarıları yazarsak iyi olur,fontu atıp beyenmezsen silmek istediğinde geri dönüşü sadece hard formattır.

fontu alıp beğenmezsen ne resim var oldu da beğenmedi kullaan kişi flipfont programını yükleyip onu kullaabilir
 

Atacan-

Üye
flipfont dediğiniz programa paylaştığınız font gömülüyormu ?
Amacım yardımcı olmaktı paylaşılmakda olan dosyalar hep sistem dosyaları olduğu için bazı sistem dosyalarının geri dönüşümü sadece hard formattır.Ama bunun çözüm yoluda var.Fontu c değilde e resource font olarak atılırsa.Bilgisayara bağlanark fontu silebilirler,xpolrerle paylaşılan fontu kesinlikle silemezler.Ayrı bi ince noktada belle barlı bi yazılım kullanıyorlarsa belle bar şekilleri bozulur,karakter desteklemediğinden.
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

bilmiyorum gömülüyo mu bu bölüme uğrayıpta mod nasıl atılır bilmeyen azdır bilmeyen olursa da açıklarım kısaca
 
resimdeki yazıda anlatılan hikaye mütiş
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

rica ederim


---------- Eklendi @ 21:05:11 ---------- Yazıldı @ 21:04:18 ----------

resimdeki yazıda anlatılan hikaye mütiş

olayı tam anlamadım hikayede ne anlatılıyo?


---------- Eklendi @ 21:05:32 ---------- Yazıldı @ 21:05:11 ----------

resimdeki yazıda anlatılan hikaye mütiş

olayı tam anlamadım hikayede ne anlatılıyo?
 
kadınla adam uyuyo kadın rüya görüyo o sırada kocam geldi diyo adam korkuyo ve pencereyi açıp kaçıcakken duruyo ve onun kocası benim diyo
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hanım gece yarısı hayal kurar ve aniden bağırır: "Kalk! Çabuk! Kocam geldi!" Adam uyanır, penceden dışarı atlar, kendini yaralar daha sonra rahatlar: "Lanet olsun, ben kocasıyım"

+18 değilmiş öyle sandım dı

---------- Eklendi @ 20:18:50 ---------- Yazıldı @ 20:18:30 ----------

kadınla adam uyuyo kadın rüya görüyo o sırada kocam geldi diyo adam korkuyo ve pencereyi açıp kaçıcakken duruyo ve onun kocası benim diyo

Doğru çevirisini yaptım
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
kadınla adam uyuyo kadın rüya görüyo o sırada kocam geldi diyo adam korkuyo ve pencereyi açıp kaçıcakken duruyo ve onun kocası benim diyo

ben olayda kocası karısını başka bir adamla basmış sanıyodum teşekkürler
 
Atalım sonra tel açılmasın Uyarıları yazarsak iyi olur,fontu atıp beyenmezsen silmek istediğinde geri dönüşü sadece hard formattır.

hard format atmana gerek yok. Fonts klasörünun adını değiştir örneğin a yap snra klasürü sil restart at tamamdır
 

Atacan-

Üye


hard format atmana gerek yok. Fonts klasörünun adını değiştir örneğin a yap snra klasürü sil restart at tamamdır
Teşekkürler,Deneyim faktörü dediğin yöntem oluyor Boşa cebellenmişim zamanında Daha önce nerdeydin ya..!!!
 
Teşekkürler,Deneyim faktörü dediğin yöntem oluyor Boşa cebellenmişim zamanında Daha önce nerdeydin ya..!!!

lazım olacağını hiç düşünmemiştim. 7610 kullandığım zamanlar bu yöntemle fontlari deniyordum baya eski bilgime dayanıyor kardeşim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...