benim telefonumda Sony Ericsson W810i bugün bir mesaj geldi ücretsiz msn için BEDAVA yaz 7777'ye gönder diye yaptım gerekli olan ayarları da yaptım telefona msn'i yükledim. herşey sorunsuz gitti ama oturum aç'a tıkladıktan sonra ağ kapsamı dışında kaldığınız için sistemden koptunuz gibi bir yazı çıktı. ne yaptıysam düzeltemedim bunun çaresi ne?