W810i Mesaj Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mavihyt

Üye
    Konu Sahibi
W810i Mesaj Sorunu
gelen mesajlarımı hafıza kartına katıt edemiyorum sürekli mesajlarımı silmem konusunda uyarıda bulunuyor telefon gelen mesajları hafıza kartına nasıl kayıt edebilecegimi bilenler lütfen yazsınlar cok acil
 

mrtzn

Üye
malesef öyle bişey yok MyPhoneExplorer programı ile bilgisayara kaydedebilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...