w810i için yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

skyline_

Üye
    Konu Sahibi
w810i için yardım
ya arkadaşlar ben w810i alıcam da, bu w810i lerde tuş takımının çabuk soyulma sorunu varmış.
Bilgisi olan varsa lütfen yardım etsin

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca w810i den şikayet eden var mı? Varsa sorun bildirebilir misiniz?
 

cefcef61

Üye
hiç öle bir şey yok tavsiye ederim çok fena ses cıkıyo hemde harika telefon
 
bencede bende kullanıyorum harikaaaaaAAAAA...
 

kebelek

Üye
kısayol tuşları soyuluo ama coq ii bi tlfn
 

atpl79

Üye
yoq öle bişi yaw millete inanma sen bnde war w810i güsel kullandıqtan sonra phhhhh
 

_qMz_

Üye
arkadaşım telefonun tüm sorunları harika ama 24 saat telefonu elinden düşürmeyenlerdensen evet bu var..Çünkü ben telefonu elimden hiç eksik etmem sürekli msj yazığım için soyuldu 2,5 ayda..Ama özellikleri çok güzel..
 

dj-61

Üye
dostum gereken acıklama yabılmış ama bende kullanıyorum hayilmdeki telefondu ve cok memnunum bu sayade cok kişi sony ericsson cu oldu yani benim sayemde telefon güzel böyle ufak detayları kafana takma hanki telefonun olmuyor ki böyle sorunu tuş kakımı soyulur eğer tuşlara tırnaklarınlan basaran yoksa öyle bir sorun yok normal yani...acıkca bir tuş takımı icinde telefondan faz gecilmezki
 
ben 2 senedir kullanıyom tuş takımları deyilde joyistik tuşu soyuluyo tabi benimki çok fazla oyun oynamaktan kaynaklanıyo
 

happysml

Üye
ben baydaır kullanıom hiç öle bişe olmadı ama çok aşırı sesi yoq..çokta memnunumm
 
arkadaşım ben 2 senedir kullanıyorum daha hiç bi tuş soyulmadı.bu tamamen senin kullanımına bağlı bi durum.telefonda bi sorun yok taş gibi.hiç düşünme hemen al
 

peterfan

Üye
ben de yaklaşık 2 seneir kullanıyorum sadece dolaşım tuşları (parlak gri olanlar ) soyuluyo onun dışındakilerde hiçbir problem yok flash tema işlerine filan gözüm korktuğu için girmiyorum ama yine de gayet güzel bi telefon tavsiye ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...