w705i alıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sadece vodofone hatla açılıo.denedim.dogru sim kartı takın dio.kandırılma falan yok.
 

slave58

Üye
enteresan..

diğer hatlarla kullanılabildiğini görmüştüm bir sitede. neyse artık sen kurcalama, kimse senden telefonunu ödünç istemesin ne güzel
 

kinng

Üye
hocam bu telefonlar java dedigin gibi opera mininin javasında medya diye bi sekme yok bn kendim kullanıyorum hatta onceki cevapları ondan yazdım
 
La yoksa 3g aboneligiyle ni alakası war ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...