Vodafone'dan masaüstü devrimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vodafone'dan masaüstü devrimi


Vodafone, yeni ürünü Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon ile ev telefonu segmentinde devrim yapıyor

Vodafone, Seç Konuş Sabit Hat abonelerine ücretsiz olarak verdiği Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon ile rakiplerine meydan okuyan çok özel bir tarife sunuyor. Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon, Vodafone Shop ve Vodafone Store'larda Vodafone aboneleri ile buluşuyor.

24 aylık sözleşme imzalayan tüm Vodafone Seç Konuş Sabit Hat aboneleri, Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon'a ücretsiz olarak sahip olabiliyor. Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon ile ev ve iş telefonlarını aramanın dakikası yer ve zaman sınırlaması olmaksızın 0,06 YTL iken Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon'a sahip olabilmek için kullanıcıların ödemesi gereken aylık sabit ücret ise sadece 10 YTL.

Vodafone GSM Hatlı Masaüstü Telefon'a ücretsiz sahip olmak isteyen Vodafone Seç Konuş aboneleri, Sabit Hat'ın yanı sıra kendi ihtiyaçlarına göre belirleyecekleri diğer Seç Konuş avantajlarını da tercih edebiliyorlar.

İlgili fiyatlara KDV ve ÖİV dâhil edildiğinde aylık sabit ücret 12,12 YTL, tüm ev ve iş telefonlarını aramanın dakikası ise 0,0727 YTL/dk oluyor.
 

PAPADOC

Üye
dostum aynı konudan 1 tane daha var yinede teşekkürler
 
Benim yazmış olduğum haber aynı bu yüzden seninkine resim ekleyip benimkini sildim... Size İyi haber paylaşımları
 
    Konu Sahibi
Benim yazmış olduğum haber aynı bu yüzden seninkine resim ekleyip benimkini sildim... Size İyi haber paylaşımları

konuyu açtığımda arama yapmıştım byle bir haber bulamamıştım sanırım sen sonradan bu konuyu tekrar açtın bilgilendirdiğin için saol
 
konuyu açtığımda arama yapmıştım byle bir haber bulamamıştım sanırım sen sonradan bu konuyu tekrar açtın bilgilendirdiğin için saol

Yok dostum demek aynı konu başlıkları altında açmamıştık. Gözden kaçmış... Haber için saol
 

POWER

Üye
Güzel bir gelişme ama bu vodafonun son çırpınışı
 
Güzel bir gelişme ama bu vodafonun son çırpınışı

Bence vodofone bitti... Şu anda türkiyede iki hat görülüyor avea ve turkcell... Şu sıralar kanaryacell de çıkacakmış... Bakalım o bir ilerleme yapacakmı cep hatlarında
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...