Vodafone'a geçtim mi şimdi ?

    Konu Sahibi
Vodafone'a geçtim mi şimdi ?
Arkadaşlar dün turkcell hattımı vodafona geçirmek için bi kaç işlem yaptırdım. bilgilerimi falan aldı. 2-6 gün arasında açılır dedi.
Benim turkcell hattıma bugün Vodafone mesaj attı. Özgür genç tarifesine hoş geldin gibi.. Hat açıldı diye Vodafone hattı taktım. Ancak yalnız acil aramalar için diyo. Ne yani geçtim mi şimdi nooldu biri anlatsın ? Ben pek anlamam da
 
Numara tasima islemi belirtilen gun araliginda gerceklesir. Hatttinizin tasindigi gun size mesaj gelir. Bu tarihte su saate numaraniz tasinacaktir diye. Belirtilen gune kadar eski operatorunuzde kalmaya devam edeceksiniz.
 

lgkg300

Üye

Ilk kez numaranı taşıyorsun herhalde, 6 gün sonra hattın açılır kardeşim