Vodafone tl garipliği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vodafone tl garipliği
Beyler bende normalde bakiye -(eksi)5.32tl
ama vodafone self serviste -(eksi)10.64tl
yaziyo. tam 2 kati yani sizde durum
nedir ?
 

52asi52

Üye
-5.32 olan dogru bndede oyleydi digeri yanlismis
 

esokmen

Üye
Mesela bende 0 tl var eksoye dusmuyor ama nette eksi altimi ne gozukuyor
 

S.c.k.N

Üye
Beyler bende normalde bakiye -(eksi)5.32tl
ama vodafone self serviste -(eksi)10.64tl
yaziyo. tam 2 kati yani sizde durum
nedir ?

Online Self Servis'te hatalı yazabiliyor. Hattınız üzerinden *123# şeklinde yaptığınız sorgulama sonucu doğrudur. Bu sorun genelde eksi bakiyede sorun oluyor örneğin 20 TL gibi kontör yüklemesi yaptığınızda self serviste de büyük ihtimal doğru bakiyeniz yazmaya başlayacaktır.
 
    Konu Sahibi

bilgilendirme için teşekkürler
evet *123#0yapınca -5.32 gözüküyo sorun yok ozaman .
 
ben *123# -6 yaziyi *7000# bakiye soruyom -12 cikiyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...