Faturasız Vodafone Özet Sorunu

ezioTD

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Özet Sorunu
Merhabalar. Ben daha önce Vodafone faturalı hat kullanıyordum ve sonra başka bir operatöre geçmiştim. Şimdi tekrar Vodafone a geçtim ama faturasız olarak. Sorunum şu. Vodafone Yanımda uygulamasına girdiğimde hala faturalı görünüyor ve güncel kullanımlarım çıkmıyor

Ayrıca OZET yazıp 7000e gönderdiğimde de güncel kullanım bilgilerim gelmiyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatabilirsin yada ana bayiye gidip bir çözüm isteyebilirsin.
 

yeumyang

Moderator
Sistem sizi faturalı olarak görüyor tek çözümü m temsilcisi bilgilerinizi güncellemeleri gerekiyor veya sistem hatası da olabilir online self servistende bir kontrol edin yine aynı görünüyorsa m temsilcisi ile görüşmeniz gerekiyor
 
Bilgileriniz daha güncllenmemis. müşteri hizmetleri size yardım olacaktır.