Vodafone Konuşma Sonrası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vodafone Konuşma Sonrası
Vodafoneliyim konuşma yaptıktan sonra kalan tl miktarı yazmıyor onun gosterilmesi için yapabileceğim bir şey varmı arkadaşlar ? Yelefonum Nokia N95

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar konuya bakıyosunuz lütfen bi cevap verin
 
Tepkiler: hhh666 ve Beck's

Karahasan

Emekli Yönetici
Şuan bununla ilgili bir sorun var.Birde şöyle dene bakalım BAKIYE AKTIF yazıp 7048 e gönder.
 
    Konu Sahibi
Ama benim şuan 600 dk bedava verıyorya onu kullanıyom ondanda gozukmeyebılır
 

1_9_0_5

Üye
Kalan TL miktarı bir eksilme olduğunda gösteriliyor, yani o ekran gelmezse TL miktarı eksilmiyor demektir
 

ozanazy

Üye
Eksilme olmadığında da gösteriyodu bende ilk başladığı zaman Vodafone'a masraflı gelmiş olması lazım ki vazgeçmişler.
 
Sınırsız bir tarifeye,kampanyaya dahilsen göstermez. Mesela bende aylık cepnet var ne kadar nete girersem gireyim o uyarıyı almıyorum. Çünkü kotası olmayın bişeyin detayını göstermeyi gereksiz buluyor vodafone.
 

Beck's

Üye
Ya o hesanı nem kullanıyodum ismi neden değişti

--------------- Ekleme ---------------

Ben kullanıyodum o hesabı neden ismi değişti bayağıdır giremedim
 
    Konu Sahibi
Ya sorun çözüldü ben ismimi değiştirmiştim onu unuttumda özür dilerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...