Vodafone İmana Mı Geldi?

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone İmana Mı Geldi?
Bugün Vodafone'dan Bana Gelen Mesaj



 

CABBAR

Üye
Bana aveadan her yıl geliyor mayısta tekrar göndermelerini bekliyorum 7.yıl dile kolay
 

Buğra

Admin
6-7 yıldır Turkcell kullanıyorum böyle bir şey hiç başıma gelmedi
 

BYFECI

Üye
Bu mesaj benim dedeme geldi ama bana gelmedi ben 2 yıla yakın zamandır kullanıyorum.
 

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Operatörler Kafalarina Göre Takılıyorlar Işte
 
bende 2009un eylül de almıştım daha 4 yıl olmadı
 
Turkcell doğum günümde ğönderiyordu vodafone daha siftah yok
 
bugün gelen mesaj
 
Tepkiler: Dede
bir kere babamada böyle birşey gelmişti (Turkcell)

genelde yağlı müşterilerine yapıyorlar
 
blutut açık kalmış çok şarz yer