Crixus07 Üye kardes gusel calısma ama ıconlarıda degıstırseydın daha hos olurdu saol yınede ugrasmıssın
OMG LOL! Üye GsliKahraman' Alıntı: telefonuma uymuyor ama yinede güzel tema gerçekten baya emek harcamışsın Genişletmek için tıkla ... telefonuna uymuyorda nasıl guzel tema olduğunu biliyorsun?!?! a21a, gerçekten beğendim ama simge kullansaydın daka iyi olurdu
GsliKahraman' Alıntı: telefonuma uymuyor ama yinede güzel tema gerçekten baya emek harcamışsın Genişletmek için tıkla ... telefonuna uymuyorda nasıl guzel tema olduğunu biliyorsun?!?! a21a, gerçekten beğendim ama simge kullansaydın daka iyi olurdu