Vista theme v3rd by a21a

reoksit

Üye
n 73 te hiç güzel durmuyor indirmeyin
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
n 73 te hiç güzel durmuyor indirmeyin

teşekkür ederim bu değerli yorum için.. maxicepte şu an 2025 kez indirilmiş.. Diğer yabancı forumlarda paylaşılmış ve 10.000 kezden fazla indirilmiş.. birde alıntı olarak bir çok forumda var..

yani beğenilmediği için bu kadar indirilirse beğenilmiş olsa ne rakamlar çıkar demekki..

teşekkürler yorum için..
 
tema güel olmuş da keşke vista icon larınıda kullansaydın o zaman 1 numara tema olurdu genede eline sağlık
 

sadikgs

Üye
dostum ellerıne saglık
 
tema çok güzel ama iconları daha da ii olursa bu temayı kimse tutamaz =)
 
Teşekkürler Kardeş Bu Arada Bu Temaları Hangi Programı Kullanarak Yapıyorsunuz?Tema Yapma Programınıda Bizlerle Paylaşısanız Sevinirim.
 
bu temanın 320x240 için yani nokia e serisi için olanı varmı?

--------------- Ekleme ---------------

tşk.

--------------- Ekleme ---------------

kimse yardım etmeyecekmi ?
 
harika..iconlar geri planda kalmış...esas olan güzel.wallpaper motifiye super..ellerine sağlık Ahmet abim
 
Ellerinize sağlık, bende dosya bozuk diyor yükleme başlarken.. Tema konusunda acemiyim nereye kaydetmeliyim ne yapmalıyım bu temayı?
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ellerinize sağlık, bende dosya bozuk diyor yükleme başlarken.. Tema konusunda acemiyim nereye kaydetmeliyim ne yapmalıyım bu temayı?

Dosya winrar ile sıkıştırılmıştır. Önce Winrar programı ile aç.. içindeki sis uzantılı dosyayı telefona gönder.. telefonda üzerine tıkla, tercihen hafıza kartına yükle.. bitti.. Sonra temalar bölümünden bu temayı seç..
 
tsk. güsel tema ama ikonlarını beynmedim eski.
 

ilivic

Üye
el yapımı olduğu için konuya ön yargılı girdim ama arkadaşım harika olmuş gerçekten
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
el yapımı olduğu için konuya ön yargılı girdim ama arkadaşım harika olmuş gerçekten

El yapımı..

Diğer temalar nasıl yapılır ki.. Bu vista teması ilk yaptığım temalardan biriydi ve dünya çapında bir çok forumda en beğenilen temalardandandır yorumun için teşekkür ederim..