ya arkadaslar ben bunlarıı telefona yukledıgım zaman olmuyooo desteklenmıyor falann vs cıkıyoo ne yapmam gerekıyooo bı baska program olsunn onlarda da aynısını yapıyoo ben nerde hata yapıyorumm telefon N95 8gb yardımcı olursanız sevınırım şimdiden tşk
sayın admin a21a. temalarınız gerçekten çok harika.bende carbide programını indirdim.programı çözmeye çalışıyorum.çalışmalarda kolaylık olması açısından sizin carbide tema programıyla yapmış olduğunuz temaların projelerinin olduğu workspace deki dosyalarınından verebilirmisiniz. birde daha önce verdiğiniz gibi travis icon pak gibi ikon dosyalarından elinizde varsa paylaşırsanız sevinirim.
sayın admin a21a. temalarınız gerçekten çok harika.bende carbide programını indirdim.programı çözmeye çalışıyorum.çalışmalarda kolaylık olması açısından sizin carbide tema programıyla yapmış olduğunuz temaların projelerinin olduğu workspace deki dosyalarınından verebilirmisiniz. birde daha önce verdiğiniz gibi travis icon pak gibi ikon dosyalarından elinizde varsa paylaşırsanız sevinirim.
güzel istek.... fakat ben ikon paketini şimdilik paylaşmayı düşünmüyorum.. travis kullanmaktan vazgeçiği ikon paketini forumlarda paylaştı.. herkes değiştirip değiştirip kullanıyor.... kendi ikon modelini oluşturmanı tavsiye ederim.. bir kaç gün uğraşırsın.. fakat sonra değişik renk ve formlarda her temada kullanabilirsin. hem sana özel olur..