Vista theme v3rd by a21a

dinccine

Üye
cok saul kardeş ellerine saglık
 
süper ötesi bişey olmuş bu))

ama ben normal ikonları kullanmayı sevmiyorum keşke değişik ikonlar verseydin ama bu da hoş durmuş
 

benhjk

Üye
bu siteden onca tema indirdim hiç biri bunun kadar güzel değildi gerçekten görselizene ve emeğine sağlık
 

hafrix

Üye
ellerine sağlık denedim çok hoş bir tema teşekürler.
 
ya arkadaslar ben bunlarıı telefona yukledıgım zaman olmuyooo desteklenmıyor falann vs cıkıyoo ne yapmam gerekıyooo bı baska program olsunn onlarda da aynısını yapıyoo ben nerde hata yapıyorumm telefon N95 8gb yardımcı olursanız sevınırım şimdiden tşk
 

@n!wa+*R

Üye
abi ii güzelde o ikonlar var ya pek olmadı.keşke ikonlarda deiştirseidin.ama güzel olmuş.THANKS!
 
ellerine sağlık süper bir tema iconalrı değiştirmediğin iyi olmuş malum bazı iconlar değişmiyor ya bu arada bunun 2.sini bekliyorum
 
sayın admin a21a. temalarınız gerçekten çok harika.bende carbide programını indirdim.programı çözmeye çalışıyorum.çalışmalarda kolaylık olması açısından sizin carbide tema programıyla yapmış olduğunuz temaların projelerinin olduğu workspace deki dosyalarınından verebilirmisiniz. birde daha önce verdiğiniz gibi travis icon pak gibi ikon dosyalarından elinizde varsa paylaşırsanız sevinirim.
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

güzel istek.... fakat ben ikon paketini şimdilik paylaşmayı düşünmüyorum.. travis kullanmaktan vazgeçiği ikon paketini forumlarda paylaştı.. herkes değiştirip değiştirip kullanıyor.... kendi ikon modelini oluşturmanı tavsiye ederim.. bir kaç gün uğraşırsın.. fakat sonra değişik renk ve formlarda her temada kullanabilirsin. hem sana özel olur..
 
katılıyorum kesınlıkle ugras azcık guzel olsun ozel olsun
 

onur71

Üye
teşekkür ederim tema için
 
temalari kabul etmedi benim kicik 95 8gb kirmadikya ondan burnunu