Vista theme v3rd by a21a

Nedved

Emekli Yönetici
süpersin mükemmel tema saol
 
teşekkürler çok güzel olmuş....
 

MAK071

Üye
Gerçekten güzel görünüyor.sağolasın kardeş..
 

kakoy

Üye
tavrum be bu mnyak
 

rentpop

Üye
ya temeyı nasıl yapyosun
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya temeyı nasıl yapyosun

Nokia nın resmi forum sitesinde Carbide UI Theme studio denilen program mevcut.. indirmek için üye olmak gerekiyor....bu program ile tema yapılıyor.. ayrıca tema programı ile çalışmak için yan programlara ihtiyaç var.. resim ve imajları işlemek bakımından.. bunlar Adobe illustrator, Inkscape,GİMP, PAİNT, irfan wiev.. gibi..
ve herşeyden önemlisi.. merak, sabır olmalı.. çünki aynen resim çizmek gibi..
 

Salihyet

Üye
resim görüntülenemio :/
 

lockedme

Üye
caps koysanıza kardesler.... caps koyun kıonızleme yapalım begenırsek oyle ındırelım?????
 

ramazan12345

Kapalı Hesap
Mükemmel işte budur....teşekkürler paylaşım için...
 
sağol

--------------- Ekleme ---------------

eyvallah
 

NobLe

Üye
Teşekkürler güzel çalışma olmuş
 

gfbslh

Üye
s.a dostum bu tema malesef benim tele olmuyor s40 olanı lazım bana 6280 tel için yani bi zahmet ayarlarmısın.
 
n72de nye calısmyor acaba süper tema yüklemek istyrm ama olmuyor
 

kemmmal

Üye
bence harika bir tema başarılarından dolayı kutluyorum yeni temalaını bekliyorum
 

cCeaNn

Üye
tek kelimeyle MÜKEMMEL.ellerine sağlık abi