Veeee Sonunda Albay Oldumm (=

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Veeee Sonunda Albay Oldumm (=
Nisan 2008 den bu yana Uzun bir süreden sonra Albay olmayı başardım Şimdi önümde Generallik var o zor biraz tabi Ama Şimdi albay olmanın mutluluğunu yaşıyorum

 

Karahasan

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun nice rütbelere darısı bizim başımıza
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrikler Fatih aramıza hoşgeldin Albayım
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun kardeşim darısı başıma
 
    Konu Sahibi
Sen generalliğini bana ver darısı başına olsun
 

tragedie

Emekli Yönetici
hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...