Fatih[Sag0]HiphoP Üye Konu Sahibi Veeee Sonunda Albay Oldumm (= Nisan 2008 den bu yana Uzun bir süreden sonra Albay olmayı başardım Şimdi önümde Generallik var o zor biraz tabi Ama Şimdi albay olmanın mutluluğunu yaşıyorum
Nisan 2008 den bu yana Uzun bir süreden sonra Albay olmayı başardım Şimdi önümde Generallik var o zor biraz tabi Ama Şimdi albay olmanın mutluluğunu yaşıyorum
Fatih[Sag0]HiphoP Üye Konu Sahibi Karahasan' Alıntı: Hayırlı olsun nice rütbelere darısı bizim başımıza Genişletmek için tıkla ... Sağol inşallah Mehmet' Alıntı: Tebrikler Fatih aramıza hoşgeldin Albayım Genişletmek için tıkla ... Evet sonunda geldim Sağol
Karahasan' Alıntı: Hayırlı olsun nice rütbelere darısı bizim başımıza Genişletmek için tıkla ... Sağol inşallah Mehmet' Alıntı: Tebrikler Fatih aramıza hoşgeldin Albayım Genişletmek için tıkla ... Evet sonunda geldim Sağol