Veee Bende Yaşlanıyorum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Veee Bende Yaşlanıyorum :)
Bu foruma geldiğimden günden beri iyi kötü günlerimiz oldu.Ancak desteklerini esirgemeyen arkadaşlarıma kardeşlerime sevgilerimide bu vesileyle sunmayı bir borç bilir ve doğum günümü hatırlayan hatırlamayan herkese Teşekkürler.


Teşekkürler Maxicep


 
Tepkiler: Reşwan, technoshark, MeLih_061 ve 5 diğerleri

achambo

Üye
nice senelere abi
 
Tepkiler: Nextman
Allah sağlığını huzurunu ve neşeni daim etsin eşinle çocuklarınla ve tüm yakınlarınla uzun seneler görmeyi nasip etsin abi doğum günün kutlu olsun.
 
Tepkiler: Nextman

Enes

Üye
Allah sevdiklerinle hayırlı uzun ömürler nasip etsin abi nice mutlu yıllara



 
Tepkiler: Nextman

Buğra

Admin
Daha nice nmutlu yıllara Sait abi
 
Tepkiler: Nextman

OPC

Üye
Nice senelere komserim Allah mutlu huzurlu nice seneler görmeyi nasip etsin
 
Tepkiler: Nextman

Matthe

Üye
Nice mutlu yıllar abi
 
Tepkiler: Nextman

Akıncı

Üye
nice senelere abim Allah mutlu ve sağlıklı bir yaşam versin
 

ANIL

Admin
Nice mutlu yıllara abi
 
Tepkiler: Nextman

CABBAR

Üye
Abi Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin.
 
Tepkiler: Nextman

Akıncı

Üye
benim yazdığımı niyr alıntılamadın abi
 
ne yaşlanması abi daha 100 sene gider : nice senelere
 
Tepkiler: Nextman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...