vee benimde 3 yılım :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
vee benimde 3 yılım :D
maxicepe 2009da kasım ayında üye olmuştum ve yıl 2011 nice mutlu 3 seneler geçirmek dileğiyle
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve Cezzbedici3

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun.Beraber nice yıllara.
 

tragedie

Emekli Yönetici
Nice Senelere Gökhan
 
Hayırlı olsun. Ben de 3 sene önce üye oldum ama 2 aydır giriyorum. Yeni sayılırım yani.
 
hayırlı olsun nice senelere gökhan
 

Necmati

Üye
Hep Beraber Nice senelere..
 

Dafny

Üye
Vay be bayagı olms ben geleli daha 1 sene bile olmadı
 

.BlueTR

Üye
benimde temmuzda 3 sene olcak
hayırlı olsun ne diyelim
 
hayırlı olsun 4. 5. yılları görmen dileği ile
 

'Lorelai

Üye
Nice senelere
 
Tepkiler: Kingmortall
Hayırlı olsun da neden kendini banladın be renktaş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...