vee atom bebek bitti :(

mağazadaki yorumlar pek etkilemez doğrudan mail atalım arkadaşlar ben attım
 

byjxsura

Üye
mağazadaki yorumlar pek etkilemez doğrudan mail atalım arkadaşlar ben attım

tatlı dil le soylemesek iyi olur. Ben bunun hakkında konu acıyorum simdi

- - - Eklendi - - -

www.maxicep.com/symbian-3-genel/atom-bebegi-actirmak-icin-el-ele-657845.html#post4822035
 
bu olmadı ya bak şimdi nokianın en güzel oyunuydu androidin bütün hd oyunlarından güzel hemde

nokiaya mail atalım demişsiniz ne diyeceksiniz düzeltin şu atom bebeği sizi sömüremiyoruzmu diceksiniz ?
 

doctorrr

Üye
aynen kardişim bırakın...
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
stok bittiii
 

doctorrr

Üye
bırakın artık hesaplı internet paketi araştırmaya başlayın..
 
yeni konu açtım konu dışında müjde okuyun