vee atom bebek bitti :(

byjxsura

Üye
hileleri kapatsalarda olur yaparız heralde, dertliyım suan
 
​umarım açılır valla büyük nimetti bizim için
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
bence stok bitti o yüzden zaten stoklarla sınırlı demişti
 

PriZm

Üye
Adamları batırdınız kapattılar oyunu
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
ona bakıyorsanız kullanım koşullarında şu bilgi vardı aralık ta başlayıp ocakta bitecekti ama noldu bitmedi çünkü stoklar ellerindeydi bitene kadar devam ettirdiler ve bitti
 
nokia ya mail atalım tekrar baslatsin şunu
 

jdmsaint

Üye
sorun yok beyler yarın öbür gün gelir elbet
 
atom bebeksiz olmuyor baya da alışmıştım ya
 
protesto falanda yapalım,harbi

Fazla mail giderse eminim ki açarlar vodafone deki net olayıda öyle oldu


- - - Eklendi - - -

nokia'yi kullanan kim insanlar eee fazla mail giderse ne olacak müşteri kaybetmemek için mecbur açacaklar


- - - Eklendi - - -

yanılmıyorsam bu oyun sadece nokia mağaza da bulunuyo eee nokia kullanıcısını artırmak için bunu mecbur açacaklar
 

byjxsura

Üye

ben suan 10 tane mail atıyorum farklı farklı
sizde destek olun..

- - - Eklendi - - -

www.nokia.com/tr-tr/destek/iletisim/nokiaya-sor/
bu linkten mail atabiliriz
 
şimdi 100 Tane mail atarım ben

- - - Eklendi - - -

link tıklanmıyo dostum
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
mağazadaki yorumlara yüklenelim