vee atom bebek bitti :(

25umit05

Üye
arkadaşlar eğer bitseydi oyunu oviden kadrırlardı bence bu hile olayı için bi önlem alıyorlar. Yakında yine oynarız diye düşünüyorum .
 

doctorrr

Üye
bana sabah hediyem geldi n'aber
 
nokiadan kaldırılmış atom bebek !
 

byjxsura

Üye
yapmaa yaa, evde net yok bebekle giriyordum
elveda beyler
 
N8den baktım mağazada hala duruyor.
 
bittiyse bitti artık ne yapalım bu zamana kadar iyi kullandık ..
 

byjxsura

Üye
twitterden nokianın resmi sayfasına bi twit attım cevap gelir umarım
 

doctorrr

Üye
beyler ben oynuyorum sıkıntı yok
 
dün bizde oynadık bugün oynayan varmı ?
 

byjxsura

Üye
ilk sayfalara bak kimse acamamış

- - - Eklendi - - -

bu arada mağazada atom un yorumlarına bakılırsa herkes sikayetci