Ve Yine Ben Maxicep'teyim :)

Elektr0

Üye
    Konu Sahibi
Ve Yine Ben Maxicep'teyim :)
Uzun zamandır girmiyordum forumdan uzaklaştırmıştım kendimi yine yeni bir başlangıç yapayım dedim ve geldim bakalım nasıl olacak . Tanıdıklarıma göz kırpacam

Dipnot: Herkese merhaba
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

Nextman

Emekli Yönetici
Tekrar hoş geldiniz keyifli forumlar.
 

Elektr0

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: Silinen Üye 988579 ve Nextman