Ve Semih'te askere gider

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ve Semih'te askere gider
2013 te falan inşallah
 

.eRCaN.

Üye
Haydaaa Bu neydi şimdi.

Aha biri daha gidiyo dedim kendi kendime
 

qirL1903

Üye
Askere gidenlerin konularını mı kıskandın
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sende okursan 2020 falan
 

Corch08

Üye
Çok kalmamıs

--------------- Ekleme ---------------

Aslında askerligi ertelemek hiç güzel olmaz düşünsene senden küçükler sana emir veriyor..
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konu dışına alacaktım ben de onun için girmiştim, duygularımla oynadın

Komutanın Fenerli olsun inşallahhhhh
 
    Konu Sahibi
Çok kalmamıs

--------------- Ekleme ---------------

Aslında askerligi ertelemek hiç güzel olmaz düşünsene senden küçükler sana emir veriyor..

Doğru diyosun

--------------- Ekleme ---------------

Konu dışına alacaktım ben de onun için girmiştim, duygularımla oynadın

Komutanın Fenerli olsun inşallahhhhh

Bundan büyük beddua mı olur naptın Enes Fenerli hocam var bi tane kesin dersten bırakacak onunla anlaşamıyorum komutanı napacaz

--------------- Ekleme ---------------


Bizim kaç yıl kaldı

Ooooo sana daha bi ömür var abicim

--------------- Ekleme ---------------


 

Reşwan

Emekli Yönetici
ben daha çok asker yollarım heralde bu forumda
 

s@hr@

Üye
Semihhhh
Maxicep değil maxiasker olacak yakında sitenin adı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...