Oyun Var mı Güzel bi oyun?

    Konu Sahibi
Var mı Güzel bi oyun?
telefonla çok vakit geçiriyorum da sizce hangi oyunu yükleyeyim?
 
Oyunlar artık pay to win olduğu için ben emulatorlerle takılıyorum. Dolphin emülatör var. Wii ve Gamecube oyunlari açıyor. PSP emusu var. Oyunları da kaliteli. Ne reklam var ne uygulama içi satin alma. Biraz ingilizce biliyorsan pokemon oyunlarini tavsiye ederim. 6630 dan beri telefonda Pokemon oyunlarini oynarım. Hem çok zevkli hem de inanılmaz sarıyor.
 
Tepkiler: DeV/AsA

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Yandex beta veya yandex alfa yükle hem tarayıcı olarak kullan hem de yandex oyunları oyna çoğu bağımlılık yapıyor. Vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsun.
 

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Я Я Я Яндекс oyunlar hala 1 numaralı tercihim oyunlar muhteşem