Valla Ben Güzel Buldum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

euprates

Üye
    Konu Sahibi
Valla Ben Güzel Buldum
Kız seni alacağım başına vura vura!


. TARAFLAR birbirine yeteri kadar hakaret edip sustuğuna göre, artık
. yazabiliriz sanırım...
. İsmail Türüt’ün şarkısına korsan klip çekip, "o gün" ve "yasin"
. kelimelerine gönderme yaptılar da, "suçluyu övmek"ten soruşturma açıldı
. ya...
. "Allah’tan Sezen Aksu’nun şarkısına klip çekmediler" diye düşündüm
. bir an.
. "Ne hayallerle ne ümitlerle
. Mutlu olmaktı dileğimiz
. Suçlu ne sensin
. ne de benim...
. Şimdi sensizim sen de bensiz
. Her şey bir anda
. anlamsız gelecek
. İşte biz o gün tükeneceğiz..."
. Çekse, çeker.
. Veya ne bileyim...
. "Bize de derler Çakıcı, yakarız konakları" türküsüne, Alaattin Çakıcı
. muamelesi yapmak istesen, yapabilirsin.
. Çünkü illa suçlu ararsan...
. "I’m the bombacı" bile var.
. İtiraf bir nevi!
. "Kan aktı, cinayeti gördüm" diye şahitlik yapan da var; "başım belada,
. tabancayı unuttum helada" diye kendini ihbar eden de.
. Hayır, İsmail Türüt’ü savunmak değil tabii ki amacım.
. Şarkılarımız ve yorumlama biçimimiz bir acayip... Onu anlatmaya gayret
. ediyorum.
. "Kaşların arasına domdom kurşunu değdi" türküsüyle göbek atıyoruz
. mesela...
. Halbuki, adamı alnının çatından vurmuşlar! Üstelik, Aşık Mahzuni’nin
. zırt pırt yakılan evi için yazdığı bir "ağıt" bu aslında... Gerdan
. kırıyoruz!
. "Kolcular gelirse, teslim olmayalım Halil’im, aman kurşun
. sıkalım..."
. Halil, bildiğin kaçakçı.
. Aman kurşun sıkalım dedikleri arkadaşlar da, jandarma...
. İşin matrak tarafı, orduevlerindeki düğünlerde bile en tutulan
. türkülerden biri bu.
. (Burası da Aspat değil Halil’im, bölümünü, burası da asfalt değil
. Halil’im, diye okuyanlar da var maalesef!)
. Yaşanmış olaydır...
. Şiveli bir vatandaş, Polis Radyosu’na telefon eder, "dağlara gel,
. dağlara" şarkısını ister... Ve bu şarkıyı, asker.polis, tüm güvenlik
. güçlerine armağan eder!
. 5 dakika geçer...
. Bir polis arar, Polis Radyosu’nu... "Dağlar seni delik delik ederim"
. şarkısını ister... Ve bu şarkıyı, biraz önce "dağlara gel, dağlara"
. şarkısını isteyen şiveli vatandaşa armağan eder!
. Bayramda "moral" konseri için huzurevine gidip, "anan öle Cemil, baban
. öle Cemil, yetim kalasın Cemil" şarkısını söyleyen sanatçıyı da, hiç
. unutmam...
. Müthiş moral olmuştu! Garibim ihtiyarcıklar, bayram bitene kadar
. ağlamıştı.
. Şarkıya bak...
. "Kábus dolu gecelerin
. yastığın taştan
. yatağın toprak
. gözlerinde kan bulunsun
. Acı dostun...
. cehennem yurdun olsun

. Derdinin dermanı
. ecel olsun..."
. Bismillahirrahmanirrahim!
. Dinle, kelime.i şehadet getir.
. Diyelim ki, "amanini kelle kelle, gel beni biraz yelle"de eğlenceli bir
. taraf buldun...
. "Allah belanı versin" diye tempo tutulur mu arkadaş?
. Yaşlı başlı kadınların TRT’ye çıkıp, koro halinde "tombul tombul
. memeler" demesine, ne demeli peki?
. Yakışıyor mu, kerli ferli adamların, kadınlar korosuna baka baka,
. "gaytan bıyıklarımı sürsem nerelerine" diye sormaları?
. Ne diyelim yani...
. "Kaldıramazsan kaldırırlar gülüm" veya "arabada 5, evde 15" mi
. diyelim?
. Kıstır, neresine sürersen, sür!
. Uzatmayayım...
. "Bir gün beni arzularsan geeeel", "pantolonunu çok sevdim, çıkar onu
. bebeğim", "Konyalı’dan başkasına bastırmam..." Ve hatta "Aramızda top
. var!"
. Hepsi kabul de...
.
. "Anasının yanında
.
. kızını kucakladım!"
.
. Oha be birader.
 

ChavRash

Emekli Yönetici

Burası çok güzel ..
 

kurt bey

Üye
emeğine sağlık güzelmiş
 
güldüm güldüm güldüm walla süper bi calısma olmus yaa cok hosuma gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...