Fındık için köydeki eve gittik. Evde çok fare vardı. 1 Kaç gün kediyi içeri salalım die düşündük. bizimki de böle çok uslu, çok suspus bişi di. hiç saldırmaz hep sırnaşırdı. koyduk aksam. sabah yemeğini vermeye gittim .. Güzelim kedi ölmüş.. s fareler öldürmüş.. s gitti canım benm
dün sabah uyandıgımızda bizi bekliyen bir sürpriz vardı.götürdügümüz hayvan barınagından kaçıp tekrar evine gelmeyi başardı asuman,15 gün sonra tekrar evine geldi.biraz kirlenmiş ve acıkmış sekilde.tahmini 15-16 km lik yolu bulup gelmesine çok şaşırdık.ama annem gelcegini baştan söylemişti.pakize ise gelmedi...