Uzunca Bir Tatile Çıkıyorum (:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Uzunca Bir Tatile Çıkıyorum (:
Sevgili maxicep ailesi uzunca bir süre sizden ayrı kalacağım yaz tatili sebebiyetiyle.Yaz bitiminde görüşmek ümidiyle kendinize iyi bakın (: Bomba gibi dönücem inşallah
 

DiaBLoS

Admin
İyi Tatiller kardeşim..

Kazasız belasız günler dileğiyle.Allaha emanet ol.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler hepinize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...