Uygulama İstek ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Uygulama İstek ?
Merhaba arkadaşlar symbian için winat9 programı var mı ben çok aradım ama bulamadım ? Hep birlikte bir mail atsak symbian için çıkartılırlar mı


Birde flashdan sonra tek tek kurulum yapmak zor oluyor toptan yükleyen bir program var mı varsa link atar mısınız zahmet olmazsa .
 

Uygulama hakkında bir bilgim yok ama bu auto installer aradığın program http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-388543.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...