Uygulama isteği.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cugurel

Üye
    Konu Sahibi
Uygulama isteği.
Arkadaşlar iki adet uygulama arıyorum ama bulamadım.

Birincisi 603 kullananlar bilir konuşma esnasında karşıdan gelen ses çok düşük kalıyor. Bu sesi yükseltmek için bir uygulama vs. var mıdır?

İkincisi de Neatly diye bir uygulama çıktı. Twitter Clienti. Onun signed versiyonu buralara ne zaman düşer.? Bu kadar

Neatly şu oluyor:
 
Kardes ikinci uygulamayi bilmiyom twetter kullanmadigim icin ama ilkini symbian bolumunun altindaki bolumde sistem modlama var orda bulabilirsin. Fp1 icin ses yukseltme modu var ama rompatcher yamasi oldugu icin hack isteyebilir belki.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...