Uygulama adı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Uygulama adı
yav her şeyi kaldırdım üstbardan ama uygulamalarda çıkan adları gizleyemedim varmi yapmayı bilen
 
boyayınca da siyah gözükmüyor ki. Sadece sorun çıkaran 3,5g ikonu ve operatör ismi. operatörün üstüne zaten belle topbar geliyor. 3,5g içinde 3g yi kapat olsun bitsin
 

Atacan-

Üye
kendine boyacı arıyor sanırım el at şuna sülüman kardeşim
 
    Konu Sahibi
tamamda tema değişince nolcak
 

Atacan-

Üye
tamamda tema değişince nolcak
Yalan olacak..
Tema edit yapmadan yapabilen var mı.._?
RP yamasıyla belki bişeyler olabilir..
Böyle bir yama hatırlıyorum yazıları kaldıran bir yama vardı..
Ama yatayda bug oluyordu yanlış hatırlamıyorsam.
 
    Konu Sahibi
şunuda yapsam cfw ile işim biticek ondan sonra metalci yok artık
 
    Konu Sahibi
bakış açısına göre değişir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...