Uyarı Niteliğinde..

-efşan

Üye
Şükürler olsun Kardeşim, sen nasılsın İnşallah?
 
Tepkiler: Haluk. ve Enes

-efşan

Üye
Hayrolsun İnşallah?
 
Tepkiler: Haluk.

-efşan

Üye
Allah şifa versin Kardeşim.
Sıkıntılı bir hastalık.
 
Tepkiler: Haluk. ve Enes

Haluk.

Üye
Abi kendine ban mi atmistin sen ?
 

-efşan

Üye
Ban demeyin yahu. Dayanamıyorum.
O kadar çok attım ki alışkanlık yaptı. Elim ayağım titriyor atmayınca.
Bankolik oldum.
 
Tepkiler: Haluk.

-efşan

Üye
Yapma bunu, bak yine krize giriyorum ama.
 

Joker

Emekli Yönetici
Siz yormayın kendinizi isteyene ben atarım
 
Tepkiler: minoo