Uyarı Niteliğinde..

ismail

Üye
benim uzun zaman oldu zaten de ramazanda sıkılıyom otur otur o yüzden atmiyom bayramda atarım anca
 
Tepkiler: codblackops2, CABBAR ve Haluk.
Ben tıkladım ama tıklamamazlıktan geliyorum
 
Tepkiler: minoo, CABBAR ve Haluk.

ismail

Üye
Ben her linke basarım
 
Tepkiler: codblackops2 ve Haluk.
Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için
hiç kimseyi satma...

[ Balzac ]
 
Tepkiler: codblackops2 ve CABBAR

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Acıktım susun
 
Tepkiler: codblackops2 ve Haluk.

Haluk.

Üye
İyi forumlar iyi sabahlar ben kacar.
 
Tepkiler: codblackops2

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bana iyi uykular, herkese günaydın.
 
Ben silah baronuyum bana savaş lazım kan lazım İNTİKAM LAZIIIIM SAVAŞIN!!!!1!1111!!!
 

MrTech

Üye
Tirci nine geldigine gore bazilarinin cani cok yanacak
 

Akıncı

Üye
merhaba efennım sızle tanıştık mı