ismail Üye benim uzun zaman oldu zaten de ramazanda sıkılıyom otur otur o yüzden atmiyom bayramda atarım anca
Haluk. Üye x-scarface' Alıntı: Kaç kişi linke atladı dürüst olsun. Genişletmek için tıkla ... Ben tıklamadım
CABBAR Üye x-scarface' Alıntı: Kaç kişi linke atladı dürüst olsun. Genişletmek için tıkla ... Ben hep atlarım zaten
x-scarface' Alıntı: Kaç kişi linke atladı dürüst olsun. Genişletmek için tıkla ... Ben hep atlarım zaten
CABBAR Üye codblackops2' Alıntı: Ben tıkladım ama tıklamamazlıktan geliyorum Genişletmek için tıkla ... Neresi orası
codblackops2' Alıntı: Ben tıkladım ama tıklamamazlıktan geliyorum Genişletmek için tıkla ... Neresi orası
Furkan Emekli Üye Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma... [ Balzac ]
Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma... [ Balzac ]
Haluk. Üye Furkan Emekli' Alıntı: Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma... [ Balzac ] Genişletmek için tıkla ... Anlamlı
Furkan Emekli' Alıntı: Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma... [ Balzac ] Genişletmek için tıkla ... Anlamlı
Quantal Quetzal Üye Ben silah baronuyum bana savaş lazım kan lazım İNTİKAM LAZIIIIM SAVAŞIN!!!!1!1111!!!