Sago.Kaf-Kef
Üye
-
Konu Sahibi
-
Evet Hadi arkadaşlar bu konuda herkes bir üstteki üyeye diss atsn bu dissleri illa kendiniz yazmanz gerekmiyor Sago,Ceza gibi rapcilerin disslerinden alıntılar yapmakta var isteyen kendi yazar isteyen alıntı yapar..
ilk Ben başlayayım..
(normalde kendim yazcam ama ilk baslatma dissi oldugu icin bu seferligine sagodan alinti)
Rap'te sahte yan, sahte kan,
sahtoman.
Maslak yalısındakileri bilse ne
yapardı resepsyonist baban?
Ve ağla lan, Rap hayatın bitti
maymun Charlie şarlatan
Ve dürzü burası senin havanı alan.
(SAGO LAN!)
evet diss
yok Diz
Dikkat ette uyarı yemeyek!
Güzeeltamami senden olsaydi daha guzel olurdu
Hedefim : iOSait
Dinleyin diss'imi,
Forumda niye caka satıyorsun,
Sonra laflarımın altından kalkamıyorsun,
Arkanı kankalarına dayıyorsun,
Birde geçip utanmadan owww diss diyorsun.
Bu sana karşı son diss'imdi Merak etme,
Ama yinede ağlayarak yanıma gelme,
Kır,vur parçala o koca kafanı,
Kaç bu Sözlerimden kurtar canını,
Kimse yıkamaz Benim class'ımı.
Hadi gel yanıma,
Tokatımı yapıştırayım suratına,
Tekmeyide basayım o büyük mabadına,
Aha şimdi oturdun Kazığa!
Okuyunca bu sözlerimi,Sanmaki sana düşmanım,
Burası benim öfke kusma kabım,
Ne istersem yaparım,
Sözlerimle kişiliğini değil!
İsmini hedef almaktayım!!
Diss'lerimde kendi tabularımı yıkmaktayım.
Alparslan burda sana Veda eder,Bu diss burda biter...
Bu konu da ileride farklı boyut kazanacaktır. Kilitlense daha iyi olur.
Susun sagodan söz çalmayın
Diss'i bundan ibaret sanmayın
Rap'in adını kirletmeyin
Şu güzel konuyu kitletmeyin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?