Üstteki üyeye diss at..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Üstteki üyeye diss at..
Evet Hadi arkadaşlar bu konuda herkes bir üstteki üyeye diss atsn bu dissleri illa kendiniz yazmanz gerekmiyor Sago,Ceza gibi rapcilerin disslerinden alıntılar yapmakta var isteyen kendi yazar isteyen alıntı yapar..
ilk Ben başlayayım..
(normalde kendim yazcam ama ilk baslatma dissi oldugu icin bu seferligine sagodan alinti)

Rap'te sahte yan, sahte kan,
sahtoman.
Maslak yalısındakileri bilse ne
yapardı resepsyonist baban?
Ve ağla lan, Rap hayatın bitti
maymun Charlie şarlatan
Ve dürzü burası senin havanı alan.
(SAGO LAN!)
 

iOSait

Üye

Diss
 

Haluk.

Üye
Dikkat ette uyarı yemeyek!
 
    Konu Sahibi

Çok sayıkladın Diss diye,
Bu Diss'imi al da ye,
Cesaretin yetermi bilmem,
Bana cevap vermeye.

Hoş,Cevap versen kaç yazar,
Bu Diss'imin altında ezilirken omurgan kayar.

Ve hadi ağla lan,
Forum hayatın bitti şarlatan,
Beni banlamaları için adminlere yalvar!
Senle işim bitti hadi ben kaçar.

- - - Eklendi - - -

Dikkat ette uyarı yemeyek!

tm. uyarı için tşk. diss'im nasıl ben yazdm?
 

Haluk.

Üye
Güzeel tamami senden olsaydi daha guzel olurdu
 

iOSait

Üye
Diss mis anlamam ben illa dis istiyoraaniz ozaman alayiniza dissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss owyeaahh dissssssssssssssssss
 

iOSait

Üye

Bi saka amacli diss yazdik olayi bu kadar buyuttun ben senin lisanindan anlamiyorum ve muhattap almiyorum sikayet ettim sizi
 
Bu konu da ileride farklı boyut kazanacaktır. Kilitlense daha iyi olur.
 

Metin MF

Üye
Susun sagodan söz çalmayın
Diss'i bundan ibaret sanmayın
Rap'in adını kirletmeyin
Şu güzel konuyu kitletmeyin
 
Tepkiler: Haluk.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...