Üstteki Üye Gitse Neyini Özlersin ?

    Konu Sahibi
Üstteki Üye Gitse Neyini Özlersin ?
Üstteki Üye Çekip Gitse Buralardan.
Özlermiydin Yoksa Özlemezmiydin ?
 

Catty

Emekli Yönetici
Tanırsam , Özlerdim
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
aynısı benim için de geçerli ...
 
Dur Daha Yeni GeLdi Ne Gitmesi

Gidersede özLeriz Tabi...
 
daha önce özlemiştim yine özliyeyim bari
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
senin üstündeki üye... yani benn