Üstteki Üye Çok......

aLone

Üye
bak ilk defa doğru dedin

üstteki üyeeeeeeeeeeeeeeee çoooooooooooooooooook gıcık
 

aLone

Üye
üstteki üye çok msnde takılan biri
 

aLone

Üye
opel hastası galiba avatara bakrak yorum yaptım
 

aLone

Üye
aa ben

üstteki varya üstteki pek fenadır
 
üstteki onun üstündekinden daha dayaklıktır
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
gel seni de metalci yapayım o çok rapçi
 

Nillowa

Üye
ban yakışıklı dedi s eywaa
(yurttaş dedi)
enes çok güleç
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
çok egzantrik (ne demek olduğunu bilmiyorum )