Üstteki Üye Çok......

Aksi

Üye

hmmm.
tuhaf (nıe öle dedın acep
 

'Davut

Üye
Yazdığın şeyin anlamsız olduğundan...

gergin..
 

Aksi

Üye
hıı .d
yanılgan
 

'Davut

Üye
Kendini bilmiyor...
 

Aksi

Üye

sacmalıoo
 

'Davut

Üye
Dediklerimin aynısı yapıyor... Bunu yaptığını bilmiyor...
 

Aksi

Üye


cıdden tuhaf
 

'Davut

Üye
Tuhaf olan sensin...
 

Aksi

Üye
tamam benım oldumu
 

Aksi

Üye


karısık
 

Tuba

Üye
yaramaz...