Üstteki Üye Çok......

Aksi

Üye
gıcıkkkk
 

'Davut

Üye
Ne gıcıklığı mı gördün...

Çok gıçık çok hemde nasıl çok...
 

Aksi

Üye
kopyacı
 

Aksi

Üye


benmı.. peehh

yanılan
 

'Davut

Üye
Asiyim diyorsun Duygusuz değilim diyorsun...

pehliyen...
 

Aksi

Üye


asiler duygusuzmu olurmus
bak sen..


cok bılmıs
 

'Davut

Üye
Öyle bir hava estiyorsun...Birşeyde denmiyor...

Ortadan yazıyor...
 

'Davut

Üye
Vın Dıesel i seviyor...
 

Aksi

Üye


ıyı ıyı
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sıcakkanlı,ama agresif
 

Aksi

Üye
anılll

sıcak
 

Aksi

Üye


unutkaan huh