Üstteki Üye Çok......

EroL

Emekli Yönetici
hayal kırıcı
 

EroL

Emekli Yönetici
eyvallah kardeş sende öylesin
 

EroL

Emekli Yönetici
benden daha pis
 

huri$

Üye
te$ekkurler
cok iyi bi uye saygili
 

DiaBLoS

Admin
Farklı biri..( iyi manada )
 

huri$

Üye
yooo pek farkli biri degilim ayol bende normal bir insanim