Üstteki Üye Çok......

EroL

Emekli Yönetici
benim için çok iyinin, amaaaan salla anlamı taşıdığını bilmeyen biri
 

safara1

Üye
eski

--------------- Ekleme ---------------

.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Çok yalnız(gülüyom kusura bakma ömer)
 

DiaBLoS

Admin
Yeni üyelerimizden..
 
iyidir yahu biraz kızgın gibi sanki
 

DiaBLoS

Admin
Çok Çok iyi..

Ellamm..