ustegmen olmusum..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ustegmen olmusum..
hadi benide kutlayin abilerim ablalarim kardeslerim

bu arada sunu da soyliyeyim uzun zamandir bilirdim maxicepi hata her girisimde degisik nicklerle kayit olur cikardim cunku bisi lazim oldugunda googla yazinca burdan cikardi ama tabi bole guzel oldugunu sonradan kesfettim yani demem odur ki Aslinda simdiye coktan Tumamiral yada korgeneral dim de hayirlisi
 

haltie

Üye
hayırlı olsun kardeşim daha iyi rütbelere layıksın onları alman dileğiyle
 

tragedie

Emekli Yönetici
Hayırlı Olsun yeni rütben
 

DiaBLoS

Admin
Aktifliğinin , ve rütbelerinin nice artması dileklerimle .
Keyifli forumlar
.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrikler nice rütbelere
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun da o dediğin rütbeler bizde yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...