Üsteğmen Olmuşum::::::.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kralxxx

Üye
    Konu Sahibi
Üsteğmen Olmuşum::::::.
Üsteğmen Olmuşum

 

maxibrk

Üye
Aramıza hoşgeldin...
 
bende bu 30 ağustosta üsteğmen olacaktım ama az kaldı biraz gecikti
 
Daha nice rütbelere..Yol uzun..Tebrikler
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
tebrikler ... yüzbaşılık seni bekliyor
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
üsteğmen olduğum günü hatırlıyorum
 

kralxxx

Üye
    Konu Sahibi
Daha nice rütbelere..Yol uzun..Tebrikler

Evet yol baya bi uzun Teşekkkürler

tebrikler ... yüzbaşılık seni bekliyor

inş. sağolasın

Tebrikler Üstteğmen

sağolun komitanum

™ мγdяєaм;1588674' Alıntı:
Tebriklerr Lütfü Sevındım Adınaaa

Teşekkürler Melek


eyvallah


Sağolasın


Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...