ustalar bi bakın ya lütfen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cyber

Üye
    Konu Sahibi
ustalar bi bakın ya lütfen
nokia x6 16 gb tel var rm-559 yurt dışından gelme ben ona nasıl türkçe flas atarım normal düz flas atsam ürün kodu sorun yaratır mı birde en güncel sürümü nedir phoneix ile mi flas atılır cevap ve yorumlarınız için teşekkürler
 

HakaN-06

Üye
rm-599 ise direk navifirmden x6 16gb turkey black adlı dosyayı indir jafla flaşı çak bir şey olmaz
 

Avunyali

Üye
@2 nin dediği Gibi Yap Hiç Bir Sorun Kalmaz Kardeşim
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
ürün kodu farketmez yani

---------- Eklendi @ 17:26:42 ---------- Yazıldı @ 16:39:42 ----------

jaf yerine phoneix kullansak olur mu
 

cyber

Üye
    Konu Sahibi
Iyi phoneix ile işi bitiriyim.çok sağolun
 
olmadı produck codeyide değiştir daha sağlam olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...