Üst konumu kopyalamışlar!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
Ben(biz) önceden saldırdım(k) şimdi nerdee eski günler.Hatta nickinde pınar yazan abla fotografını paylaşmıştıs siteye girerken uyaru veriyodu %50 etkilenmişti sitenin.
 
    Konu Sahibi
ve sen hala burdasın... İlginç.
 

Joker.

Üye
ve sen hala burdasın... İlginç.

Saldırı esnasın ıp gizleye bildiğimiz kadar gizledik.(kişisel pclerimiz olmamasına ramen)Sonra ıp değiştirdik zaten. Oğlum bende neler var daha ... Ben saldırmıştım zaten sonra aktif olmaya başladım sevdim burayı çünkü.Bi arada bi şaka yapayım dedim hacklicem diye Pınar abla banı basıcaktı+ ozan abi bile geldi konuya
 
    Konu Sahibi
İnanmaya başlar gibi oldum... (%50)
 

Türe

Üye
Bu siteyi 5-10 kisiyi kafalayarak sadece ping atarak cokertiriz
 
    Konu Sahibi
Odaya adımımı atamıyom ki atıyo.
 

Joker.

Üye
Odana 2 kişiyiz ben lag yapmadan önce 50 lerde yapmayanaşlayınca adam odanan bi atttı Sonra banlamadıda bende ismieğiştiripodaya girdim küfür edip kaçtım
 
    Konu Sahibi
işi bilmiyon oyuna girip adamın gol yemesini sağlayacaktın.
 

Joker.

Üye
adama top gelince oyun durara top bende ike sular seller gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...